пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
·         Як можна допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні.
·         як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.

Я дізналася, що процес переходу до процесу навчання, побудованого навколо потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів. Вчителеві слід добре попрацювати,щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості, стимулювати їх до активності у власному навчанні. Слід пам’ятати, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий