Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,
як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання :
·
Як можна допомогти своїм учням стати
самоспрямованими в навчанні.
·
як я
можу задовольнити різноманітні потреби учнів.
Я
дізналася, що процес переходу до процесу навчання, побудованого навколо потреб
учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів. Вчителеві слід
добре попрацювати,щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості,
стимулювати їх до активності у власному навчанні. Слід пам’ятати, що задоволення
навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони
стали впевненими та незалежними в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий