пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.
Я ознайомилася з матеріалом,який допоміг спланувати та створити проект.  Я остаточно визначилася з темою проекту та почала заповнювати план вивчення теми. Під час роботи з Модулем 3 я  дізналася про різницю між ключовими, тематичними та змістовими питаннями, розглянула документи з прикладами таких питань  та  сформулювала їх для власного проекту. Дізналася, що ці види запитань спонукають учнів до активної діяльності.
Під час заповнення плану вивчення теми, я ознайомилася з Державними освітніми стандартами та Навчальними програмами з предметів, які переплітатимуться між собою в проектній роботі.
Після цього я сформувала цілі та очікувані результати навчання учнів.

Було дуже цікаво.

Комментариев нет:

Отправить комментарий